آشنایی با خاص‌ترین ویتامین های B

خاصترین ویتامین های B بخشی از خانواده ویتامین B بوده که کمتر می شناسیم و در تحقیقات اینترنتی در رابطه با آنها مطالب کمی می‌توانیم بخوانیم. این بخش از ویتامین‌ها و شاید هزاران ویتامین دیگر، یا هنوز کشف نشده‌اند و یا کارکردش را نمی‌دانیم. در واقع ویتامین‌ها، آمینوها و رقم بسیار زیادی از آنچه که بدن در مقایس های کوچک میکروگرمی احتیاج دارد در سیستم بدنی وجود داشته تا این چرخه عظیم و شگفت انگیز به حرکت در آید. در این مقاله بخشی از ویتامین ب را که کمی ناشناخته‌اند مورد بحث قرار می‌دهیم تا در مورد آن بیشتر بدانیم.

ویتامین های B

ویتامین های B و ویتامین(B10(PARA AMINOBENZOIC ACID

ویتامین B10 با نام اختصاری PABA یکی از زیر شاخه های مهم و خاص‌ترین ویتامین های B می باشد که قبلا با نام R شناخته می شد که پس از تحقیقات گسترده تر، جزئی از زیر مجموعه خانواده ویتامین ب قرار گرفت. این ویتامین مکمل عمل گرایی ویتامین B9 یا اسید فولیک است و تنها در صورت وجود ویتامین B5 قادر به فعالیت و عمل خواهد بود و این بیش از پیش نشان دهنده اهمیت زنجیره ویتامین ب در کنار هم است.

ویتامین های B

پیری زودرس و چروک خوردگی های پوستی، خستگی ، افسردگی عمومی، مشکلات و بیماری های پوستی مانند اگزما، مشکلات دستگاه گوارشی، کم شدن رشد کودکان، ایجاد مشکلات در باروری و حتی ناباروری از جمله عوارض کمبود ویتامین B10 می باشد و با تحقیقات آسان طب کمبود این ویتامین بر روی زنان بیشتر از مردان تاثیر می گذارد.

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 21 فروردين 1397برچسب:ویتامین B, | 1:41 | نويسنده : Bahar |